Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Polecamy

Edukacja wczesnoszkolna. Scenariusze lekcji z komputerem, tabletem i nie tylko

Edukacja wczesnoszkolna. Scenariusze lekcji z komputerem, tabletem i nie tylko
 

Joanna Apanasewicz, Ewa Barszczowska, Izabela Breguła, Katarzyna Gorzędowska, Barbara Halska, Natalia Jaksik, Krzysztof Jaworski, Zbigniew Jóźwiak, Adam Jurkiewicz, Marek Krupa, Sylwia Linek, Jolanta Okuniewska, Marcin Paks, Marlena Plebańska, Mariusz Rosiak, Marcin Springer, Monika Walkowiak

Twoja cena: 60,00 zł / 198,00 zł

Zamów

Dorota Czech-Czerniak

Nauczycielka matematyki i informatyki w Samorządowej Szkole Podstawowej nr 6 we Wrześni. Entuzjastka wykorzystania nowoczesnych technologii oraz poszukiwaczka skutecznych metod pracy z uczniami. Realizatorka licznych projektów i programów (m.in.Cyfrowa Szkoła Wielkopolska, E-Akademia Przyszłości, Intel make Tomorrow Poland). Trenerka programów Mistrzowie Kodowania i #SuperKoderzy. Członkini grupy SuperBelfrzy.

Aleksandra Klupś

Psycholog, absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (specjalizacja kliniczna), Studiów Podyplomowych z zakresu Przygotowania Pedagogicznego oraz Mediacji i Negocjacji, absolwentka Szkoły Trenerów w Pracowni Psychologicznej Spotkanie w Poznaniu rekomendowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, zdała egzamin „101” w zakresie Analizy Transakcyjnej oraz uczestniczyła w szkoleniach zaawansowanych z tego zakresu. Jest trakcie procesu certyfikacji w zakresie Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej. Od ponad 8 lat prowadzi szkolenia, posiada duże doświadczenie w pracy z nauczycielami, dziećmi i młodzieżą. Jej doświadczenie obejmuje ponad 6500 godzin szkoleniowych, głównie z zakresu Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej, profilaktyki agresji, przemocy i cyberprzemocy w szkole, współpracy z rodzicami, mediacji rówieśniczych i szkolnych, doradztwa zawodowego, dialogu motywującego, asertywności, kreowania wizerunku, współpracy w grupie i innych. 

Agnieszka Elżbieta Kuca

Absolwentka psychologii ze specjalnością psychologia kliniczna na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła Szkołę Trenerów oraz Szkołę Analizy Transakcyjnej I, II i III stopnia w Pracowni Psychologicznej Spotkanie, rekomendowanej przez PTP. Jest trakcie procesu certyfikacji w zakresie Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej. Posiada uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy warsztatowej oraz indywidualnej z dziećmi i młodzieżą. Uczestniczyła w szeregu warsztatów i szkoleń, stale podnosi swoje kwalifikacje. Od ponad 8 lat prowadzi warsztaty m.in. dla nauczycieli i uczniów ze wszystkich poziomów edukacyjnych. Łącznie przeprowadziła ponad 6500 godzin warsztatów m.in z zakresu Analizy Transakcyjnej, kompetencji wychowawczych, profilaktyki przemocy, agresji, cyberprzemocy, doradztwa zawodowego, asertywności, efektywnej komunikacji i współpracy z rodzicami, utrzymania bezpieczeństwa w szkole czy też metod aktywizujących.

Anna Michniuk

Pedagog, psycholog. Członkini Polskiego Towarzystwa Technologii i Mediów Edukacyjnych. Studia doktoranckie ukończyła na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Do niedawna nauczyciel języka angielskiego w klasach 0-3 SP w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego nr 2 w Poznaniu. Obecnie adiunkt w Collegium Da Vinci w Poznaniu. Współpracuje również z Zakładem Technologii Kształcenia na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W latach 2008-2014 współpracowała z mediami. Najpierw pracowała w Radiu Eska, później w Telewizji Polskiej. Autorka wielu publikacji naukowych i popularno-naukowych dotyczących edukacyjnych kontekstów nowych mediów. Ekspert w Sieci Edukacji Cyfrowej "Komet@".

Tomasz Mikołajczyk

Nauczyciel informatyki, bloger IT (www.paninformatyk.com.pl [1]), zwolennik korzystania z nowych technologii w edukacji. Autor i współautor scenariuszy. Publicysta (m.in. TIK w edukacji, Komputer Świat, Dyrektor szkoły), Mentor w programie "Cyfrowobezpieczni.pl", koordynator programu Cybernauci. Członek społeczności Superbelfrzy RP. Posiadacz tytułu Certified Microsoft Innovative Educator. Poza szkołą – audytor systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w administracji, szkoleniowiec IT oraz QA Manager.
 

Małgorzata Rabenda

Z wykształcenia matematyk i informatyk, absolwentka przywództwa edukacyjnego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 w Lubsku, konsultant merytoryczny w Fundacji Katalyst Education, trener edukacyjny. Współpracowała między innymi przy takich projektach jak Cyfrowa Szkoła, Aktywna Edukacja, Mistrzowie Kodowania, Cybernauci, Szkoła kompetencji. Współtworzy portal pistacja.tv. Autorka i realizatorka programów szkoleniowych w Niepublicznej Placówce Doskonalenia Nuczycieli Percepti Edukacja z zakresu wdrażania nowych technologii i programowania. Polski ekspert brytyjskiego programu edukacyjnego Apps For Good, Ambasador Edukacji Kulczyk Foundation. Należy do grupy SUPERBELFRZY RP. W czasie wolnym - podróżniczka z misją.

Dariusz Stachecki

Nauczyciel dyplomowany. Absolwent UAM w Poznaniu. Wicedyrektor Szkoły Podstawowej nr 3 im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu (Gimnazjum przed reformą systemu edukacji). Apple Distinguished Educator (ADE) oraz Apple Professional Development Trainer (APD). Członek PTI. Ekspert edukacji cyfrowej w PCSS. Microsoft Innovative Education Expert. Informatyką w szkole zajmuje się od 1991 roku. Animator i propagator idei wykorzystania TIK w pracy szkoły. Prelegent wielu krajowych i międzynarodowych konferencji. Prowadzi szkolenia dla nauczycieli, opiekunów pracowni i administratorów szkolnych sieci komputerowych. Inicjator wielu działań wdrażających technologię w edukacji, programów komputeryzacji szkół, tworzenia i rozbudowy szkolnych infrastruktur informatycznych. Za szczególne zasługi dla oświaty i wychowania odznaczony w 2009 roku Medalem Komisji Edukacji Narodowej, w 2013 Brązowym Krzyżem Zasługi. Wyróżniony został również w 2017 roku przez Szerokie Porozumienie na Rzecz Umiejętności Cyfrowych jako jedna ze stu osób w Polsce, które w sposób szczególny, swoją aktywnością przyczyniły się do rozwoju umiejętności cyfrowych. Członek Rady ds. Informatyzacji Edukacji - organu pomocniczego MEN.

Karolina Szulc

Redaktor naczelna czasopisma "TIK w Edukacji". Nauczycielka Informatyki oraz Technologii Informacyjnej w Powiatowym Zespole Szkół (Gimnazjum oraz Liceum Ogólnokształcące im. J.M. Ossolińskiego) w Brzegu Dolnym. Prowadzi ze swoimi uczniami koła rozwijające: tworzenie stron www oraz programowanie, przygotowuje także licealistów do matury z informatyki.  Poza szkołą programuje w językach C++, Visual Basic oraz zajmuje się tworzeniem i administrowaniem stron internetowych. Pasjonatka i propagatorka nowych technologii w dydaktyce. Wykładowca i organizatorka wielu szkoleń dla nauczycieli z zakresu technik informatycznych. Należy do grupy "SUPERBELFRZY RP".

Kamil Śliwowski

Trener i animator edukacji medialnej, specjalizuje się w wykorzystaniu nowych technologii w edukacji, zwłaszcza w konteście prawa autorskiego oraz ochrony prywatności. Na codzień współpracuje z fundacją Katalyst Education, Koalicją Otwartej Edukacji, Fundacją Panoptykon i Creative Commons Polska. Autor gry edukacyjnej o prywatności w sieci "Trzęsienie danych", bloguje o nowych technologiach i otwartych zasobach w edukacji na www.otwartezasoby.pl

Tomasz Zaremba

Audytor jsfp., Administrator Bezpieczeństwa Informacji w Sądzie Rejonowym (3 lata), w Szkołach (2 lata), koordynator ds. kontroli zarządczej w jednostce samorządu terytorialnego (4 lata) oraz w samorządowych jednostkach budżetowych (4 lata), pełnił funkcje naczelnik urzędu skarbowego, pełnił funkcje głównego księgowego w jednostce administracji rządowej oraz w samorządowej jednostce budżetowej, trener rachunkowości i finansów, audytor finansów publicznych. 10 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku głównego księgowego w 4 różnych jednostkach finansów publicznych, certyfikowany audytor finansów publicznych w jednostkach administracji samorządowej i rządowej, specjalista w zakresie finansów publicznych oraz rachunkowości finansowej. 7-letnie doświadczenie trenerskie w zakresie rachunkowości i finansów.

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Informacje o cookies © 2018 PRESSCOM Sp. z o.o.